Karma Kafe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Er der nogen?
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty3/1/2016, 19:19 af Sneugle

» Åhh det har været en god jul!!!
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty26/12/2015, 14:32 af kreakeglen

» Den bedste julegave?
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty25/12/2015, 20:28 af kreakeglen

» Billeder ??
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty25/12/2015, 20:26 af kreakeglen

» Årets mandelgave
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty19/12/2015, 20:38 af Ninja

» Kaffebønner
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty10/12/2015, 16:16 af heidi-v

» Julegave tråd 2015 - til børnene
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty10/12/2015, 16:09 af heidi-v

» Hvad ønsker i jer?
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty10/12/2015, 15:58 af heidi-v

» Kalenderlys-/adventsdekorationer
Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty1/12/2015, 15:31 af Seebach

Top posting users this week
Ingen bruger


Laver I noget hyggeligt i weekenden?

+3
Dotte
Jonathansmor
Pantermor
7 deltagere

Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Pantermor 3/10/2015, 18:50

Jeg har været i skole hele lørdagen, så jeg vil bare holde fri og hygge mig med mine drenge i morgen. Måske tager vi en cykeltur rundt om en af søerne med madpakker, hvis det er ligeså dejligt vejr som i dag.

Hvad laver I?
Pantermor
Pantermor

Posts : 50
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Jonathansmor 3/10/2015, 19:42

Ikke ret meget - i dag har været afslapning og lidt styr på huset efter 3 dage hjemmefra...
Og i morgen skal vi have handlet, og så tror jeg den står på en gåtur, hvis vejret er nogenlunde..

Vi trænger begge 2 til at lade op inden hverdagen starter igen på mandag.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Dotte 3/10/2015, 21:34

Vi hsr holdt papkassefødselsdag for Astrid. 10 piger fra 0., alle de kasser som Tidsel har fået varer i desidste måneder og kasser fra oef.nu
Maleafdækningspap på gulvet, sakse, farver og tape. Nemmeste fødselsdag ever!
Dotte
Dotte

Posts : 8
Join date : 25/09/15

http://Tidsel.dk

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Pantermor 4/10/2015, 07:43

Det lyder sjovt Dotte!

Vi er vågne nu, og prøver at lokke en af drengene til bageren...
Pantermor
Pantermor

Posts : 50
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Ninja 4/10/2015, 21:11

Karla var syg i fredags, så vi hyggede os om natten med feberhallucinationer og sager Shocked

Emma havde en veninde til overnatning, så dem så vi ikke meget til - hverken fredag eller lørdag...

Lørdag blev Karla frisk op ad dagen, så da Emma og veninden tog op til veninden tog Karla, hundene og jeg på havnen i det gode vejr.
Karla havde cyklen med.
Vi tog på kaffebar og nød solen Cool

Hjemme igen fik vi sen aftensmad og så Voice junior

I dag har vi været ved øjenlægen med Emma for at få undersøgt hendes øjne om hun skulle have briller - det skal hun så! -2,00 på begge øjne Shocked

Is i solen med kæmpe store pupiller inden aftensmad.


Jo! Vi har hygget os i weekenden faktisk Smile
Ninja
Ninja

Posts : 15
Join date : 25/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Jonathansmor 4/10/2015, 21:13

Sikke en effektiv weekend, trods sygdom og meget mere.

Smart med en øjenlæge som har tider om søndagen.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Pantermor 4/10/2015, 21:33

Jeg endte med at støve bøger af og omorganisere bogreolerne :fræk:
Og spise uhørt mange kanelsnaegle, som vi bagte i anledning af kanelbollens dag.

Nu sidder jeg i sengen med computer på skødet og sygt barn med høj feber sovende ved siden af mig. Ikke lige sådan, jeg havde regnet med dagen skulle slutte..
Pantermor
Pantermor

Posts : 50
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Ninja 4/10/2015, 22:24

Jonathansmor skrev:Sikke en effektiv weekend, trods sygdom og meget mere.

Smart med en øjenlæge som har tider om søndagen.
Jaja, vi spilder skam ikke tiden.

Ninja
Ninja

Posts : 15
Join date : 25/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Seebach 5/10/2015, 07:16

Jeg startede weekenden i fredags med en lille fyr med feberkramper - de ringede ham hjem fra vugger med lidt dårlig mave, hjemme kom feberen og efter et par timer gik han pludselig i krampe. Ikke så rart Sad

Heldigvis vidste jeg hvad det var, så jeg var (næsten) ikke bange for at han skulle dø - men altså. Pyyyyha! Og så var vil lige en tur på sygehuset med ambulance.

Såehm ... Ja, min weekend har vist mest været noget med at være ekstra pyller om min lille dreng, der heldigvis er helt ok og feberfri igen.
Seebach
Seebach

Posts : 59
Join date : 25/09/15
Age : 40

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Jonathansmor 5/10/2015, 08:13

Seebach skrev:Jeg startede weekenden i fredags med en lille fyr med feberkramper - de ringede ham hjem fra vugger med lidt dårlig mave, hjemme kom feberen og efter et par timer gik han pludselig i krampe. Ikke så rart Sad

Heldigvis vidste jeg hvad det var, så jeg var (næsten) ikke bange for at han skulle dø - men altså. Pyyyyha! Og så var vil lige en tur på sygehuset med ambulance.

Såehm ... Ja, min weekend har vist mest været noget med at være ekstra pyller om min lille dreng, der heldigvis er helt ok og feberfri igen.

Åh det lyder voldsomt - godt at han er helt ok igen <3
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Pantermor 5/10/2015, 10:10

Det lyder voldsomt Seebach. Jeg har ikke oplevet feberkramper (7-9-13), og synes det kan være rigeligt ubehageligt med 'almindelig' høj feber hos mine kid.
Pantermor
Pantermor

Posts : 50
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Seebach 5/10/2015, 11:25

Jeg har heller aldrig oplevet det før (på trods af at han er nummer fire), men hold op, hvor er jeg glad for, jeg vidste hvad det var! Ellers var jeg da gået i panik affraid
Seebach
Seebach

Posts : 59
Join date : 25/09/15
Age : 40

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af frup 9/10/2015, 19:09

Hvad skal I lave i weekenden Smile

Vi har en weekend stort set uden planer - dejligt I love you - og jeg har desuden fri mandag+ tirsdag, så jeg skal rigtig hygge med børnene Very Happy

Vores eneste "faste aftale" er at vi skal samle kastanjer Smile

frup

Posts : 6
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af SidseB 10/10/2015, 16:24

Weekender er rimelig meget bare overlevelse her. Wink De store har endnu ikke opdaget at jeg med vilje "glemmer" at købe ret mange ting ind, som vi sørme er pinedød nødt til at have hentet mindst én gang om dagen. Så kommer de lidt ud af huset, væk fra hinanden (og mig), og jeg får en pause.

Nåhmen idag har vi slagtet græskar. C har gjort kernerne rene og puttet dem i ovnen med salt på. De blev vist okay. Nu er hun gået til købmanden efter noget maarjet vigtigt jeg uheldigvis har glemt og skal bruge til aftensmaden.

I morgen kommer min "søndags-aflastning" for første gang. cheers Jeg ved endnu ikke hvad vi skal, men jeg glæder mig ret meget.
SidseB
SidseB

Posts : 16
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Jonathansmor 10/10/2015, 18:41

Vi har været ude og cykle en lille tur - det er bestemt ikke yndlingsbeskæftigelsen, for J bruger utrolig mange kræfter og energi på det. hans balance er utrolig dårlig, men vi er også nødt til at træne det, så vi fik kørt lidt.. Og fik samtidig lidt luft.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Laver I noget hyggeligt i weekenden? Empty Sv: Laver I noget hyggeligt i weekenden?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum