Karma Kafe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Er der nogen?
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty3/1/2016, 19:19 af Sneugle

» Åhh det har været en god jul!!!
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty26/12/2015, 14:32 af kreakeglen

» Den bedste julegave?
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty25/12/2015, 20:28 af kreakeglen

» Billeder ??
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty25/12/2015, 20:26 af kreakeglen

» Årets mandelgave
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty19/12/2015, 20:38 af Ninja

» Kaffebønner
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty10/12/2015, 16:16 af heidi-v

» Julegave tråd 2015 - til børnene
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty10/12/2015, 16:09 af heidi-v

» Hvad ønsker i jer?
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty10/12/2015, 15:58 af heidi-v

» Kalenderlys-/adventsdekorationer
Julegave tråd 2015 - til børnene Empty1/12/2015, 15:31 af Seebach

Top posting users this week
Ingen bruger


Julegave tråd 2015 - til børnene

+8
Maren
kreakeglen
SidseB
KatarinaD
CVJ
Pantermor
Seebach
Jonathansmor
12 deltagere

Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Jonathansmor 1/10/2015, 23:16

Jeg er altid sådan i vildrede når det gælder om at købe julegaver - så tænkte vi kunne lave en fælles tråd og inspirere hinanden.

Vi kan skrive alder og køn på børnene, og på denne måde måske få gode ideer.

Jeg lægger gerne ud:

J er 8 år, og ønsker sig nærmest alting. Vi er begyndt at skrive ønskeseddel, og foreløbig tænker jeg, at han ihvertfald skal have en lille pakke LEGO (han har fået virkelig meget i år, så behovet er ikke voldsomt stort.)

Så skal der også være en blød pakke - lidt tøj, og i år kunne det blive noget så kedeligt som undertøj.

Resten tænker jeg lige over...
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Seebach 2/10/2015, 07:38

Jeg planlægger at lave en fotobog til børnene - de har allerede en hver og de elsker den - sådan en med billeder af dem selv fra de var mindre.

Yderligere gaver er jeg ikke nået til endnu.
Seebach
Seebach

Posts : 59
Join date : 25/09/15
Age : 40

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Pantermor 2/10/2015, 07:56

Leander har nu hver eneste dag de sidste mange måneder haft høj hat på. Sådan en velour en fra Tiger. Jeg overvejer at købe en rigtig en kuld til ham på eBay. Han har fødselsdag d. 23/12, så skal finde på dobbelt så mange gode ting til ham. Sidste år fik han et retro casio digitalur- helt magen til det drengene var vilde med, da jeg gik i skole. Det var relativt billigt ( i hvert fald betydeligt billigere end dengang i 80/90'erne! Det har være tet kæmpehit. Han bruger det hver dag, og er vild med. At skærmen kan lyse om natten og man kan få det tilmed at sige bip, når kl er hel.

De to mindre ønsker sig en masse Crap ,og får sikkert noget, og måske noget LEGO og skylanders - det kan vi vist ikke få for meget af.

Pantermor
Pantermor

Posts : 50
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Pantermor 6/10/2015, 10:51

Min ældste skal helt sikkert have noget Dr. Who lego. Det kommer i starten af december, så det skulle jeg kunne nå at få fat på. Han er vild med lego og med Dr. who <3
Pantermor
Pantermor

Posts : 50
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af CVJ 9/10/2015, 08:27

Den ældste ønsker sig kun lego.
Nå jo og lego dimension spillet. Spillet får de to drenge nok i fællesgave..det koster immervæk ca 900 kr cyclops

Bettepigen skal nok ha noget prinsesse eller barbiegejl. Det er nemt nok. Alt som er lyserødt eller har glimmer eller er fra frost - så er hun glad.
CVJ
CVJ

Posts : 36
Join date : 25/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Jonathansmor 9/10/2015, 08:44

Til alle jer som bla. skal købe Lego og andet legetøj, så har Kvickly i dag 30 % på alt legetøj...

Kun i dag..... Cool
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Jonathansmor 21/10/2015, 18:11

Jeg bumper lige - november skal gerne være den mdr, hvor jeg får styr på de fleste af julegaverne.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af KatarinaD 22/10/2015, 08:28

Jeg har købt julekalendre til Gustav på fem, Ebbe på to og til Henning på fyrre Wink
Det er denne slags, man selv kan fylde ud: http://www.blandselvjulekalender.dk/ - og nu skal jeg så til at finde 72 små gaver, der ikke er i dårlig plastikkvalitet, men heller ikke koster en bondegård...

Har I nogle idéer? Jeg prøver også at poste på SB - håber dog, at flere og flere læser med her Smile
KatarinaD
KatarinaD

Posts : 16
Join date : 14/10/15
Age : 49
Location : Bjerring

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Jonathansmor 22/10/2015, 09:11

KatarinaD skrev:Jeg har købt julekalendre til Gustav på fem, Ebbe på to og til Henning på fyrre Wink
Det er denne slags, man selv kan fylde ud: http://www.blandselvjulekalender.dk/ - og nu skal jeg så til at finde 72 små gaver, der ikke er i dårlig plastikkvalitet, men heller ikke koster en bondegård...

Har I nogle idéer? Jeg prøver også at poste på SB - håber dog, at flere og flere læser med her Smile



Små rosinpakker, 1 slikkepind, 1 figenstang, en lille smule pebernødder, osv.

Blyanter, viskelæder, "gavekort" til en tur i skoven med familien (kan varieres i det uendelige), Pixi bøger.

Har I en tiger-butik i byen, kan der nok findes rigtig mange gode ting der.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af SidseB 21/11/2015, 23:06

Jeg synes selv jeg er god. Jeg har fikset julegaver til alle tre unger og fødselsdagsgaver til de store, der har i december og januar.

C har fødselsdag d.20/12. Hin bliver 14 år og sparer sammen til en ny telefon. Hun ønsker sig at få råd til en iPhone 5c. Nu har jeg imidlertid fået lavet en god byttehandel med nogle bæredimser, så jeg har fået fingrene i lige netop en iPhone 5c til hende. Den får hun i jule- og fødselsdagsgave.

A på snart 13 år får en sele til det actioncamera han købte her i efteråret. Jeg fik rabat på den gennem en veninde. Til sin fødselsdag får han en fancy gamermus til sin computer. Fundet til halv pris som rest.

Lille G på 4,5 år ønsker sig bare en Anna barbiedukke. I ved, hende fra Frost. Så det fandt jeg i Toysrus, da der var procenter. Var det 25 eller 30%? Det var ihvertfald billigt. Smile
SidseB
SidseB

Posts : 16
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af kreakeglen 22/11/2015, 08:34

Her er jeg lige færdig med at købe til de store på 8 og 6 fra julemanden (og den der med om han findes eller ej skal vi ikke tage her, for mine tror og det skal de have lov til) de får teaterbillet til Vitello, en lille pakke lego, alm byggeklodser til fri fantasi, og så en pakke petshop. Det lyder af meget, men har fundet gode tilbud, så det er lige omk 250 kr til dem begge.

A på 8 får sådan en mega pakke petshop, der var sat ned fra 600 kr til 200 kr af os, af C får hun en malebog, den der drømmehaventing (også fundet på tilbud) og vi har også købt fra E, men kan ikke huske hvad.
E på 6 får barbie cafe, en barbie og sådan et tilbehørs sæt til barbie af os, af A får hun et petshop sæt og vi mangler at købe fra C.
C på 3 får af os et Grimm magnetsæt, samt noget mcStuffins halløj af os, E har købt en fin kork båd til badekaret og A mangler stadig at finde på noget til hende.

A ønsker sig ellers petshop ting og sådan noget roboakvarieting, hårbånd og kreating til når hun kreadimser på værelset.
E ønsker sig my little pony, petshop, barbie, real madrid ting og hårbånd.
C ønsker sig alt med Doc Mc stuffins, flere magnetspil til sin magnettavle, bobles og et brandmandsæt.
kreakeglen
kreakeglen

Posts : 60
Join date : 25/09/15
Age : 39
Location : Lund

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af kreakeglen 22/11/2015, 08:36

Hov, A ønsker sig også sådan et sengebord til at hænge på siden af sin højseng, og jeg ved faster har bygget sådan et til hende.
Og hun ønsker sig en taske til træning, hvor der er plads til hendes bold og en boldpumpe.
kreakeglen
kreakeglen

Posts : 60
Join date : 25/09/15
Age : 39
Location : Lund

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Maren 22/11/2015, 09:15

Jeg er så småt i gang

Ældstepige på 10 år har jo lige haft fødselsdag. Det store monsterhit var uden tvivl de rullesko hun fik. Og så et iagepyntningskursus. Smile
Til, jul får hun en vintersovepose - hun er spejder og lederne har truet med heik med overnatning udendørs - i marts!

Yngstedreng på 5 år har jeg købt lego til, samt en Hulk actionfigur.

Maren

Posts : 1
Join date : 22/11/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Oliviasmor 22/11/2015, 20:23

Jeg har købt:
Magnatiles, BRIO builders og puslespil til den 4-årige.
LEGO, opfindersæt, og en væv til den 8-årige.

Alt købt med 30% i Bilka Smile

Oliviasmor

Posts : 5
Join date : 24/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Helle 22/11/2015, 20:41

Laurits ønsker sig et skrivebord, så det går jeg bedt min lillebror om at købe for mig. Han bor nemlig ved siden af Ikea i Århus. Anders ønsker sig et skab til sine Warhammer figurer. Det er også fra ikea.
Sara Marie ønsker sig 24 pingviner. Så kommer hendes samling nemlig op på 100. Jeg ved hun får 3 i julegave, og så forsøger jeg at finde de resterende i Tiger og søstrene grene.

Helle
Helle
Helle

Posts : 10
Join date : 14/10/15
Age : 43
Location : Holstebro

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Munni 24/11/2015, 10:02

M. på 6 får et heksekostume. Hun har længe ønsket sig et og sagde det også sidste jul og i sommr, da hun havde fødselsdag. Jeg fandt så det rigtig fede på ebay, som jeg ikke kan finde ud af at sætte et billede ind af (øv), men jeg glæder mig simpelthen sådan til at give det og håber at hun bliver lige så glad som jeg er, for at finde det på nettet

Munni

Posts : 4
Join date : 24/11/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af heidi-v 10/12/2015, 16:09

Jeg har købt tennisketchere til begge mine, en junior til den mindste og en damemodel til storetøsen
Så er der noget hjemmestrikket til dem begge - er færdig med tøsens, mangler godt nok at blive færdig med mindstemandens, håber jeg når det.
Lego til mindsten
Og hvís jeg når at blive færdig med strik til ham, så tror jeg tøsepigen skal have en pæn halskæde.

Så det bliver 2-3 gaver til dem hver fra mig.

Jeg ved deres far giver noget sejlergrej. Ny våddragt og støvler til surferdrengen, tørtop, sejlerhandsker og vest til sejlertøsen.

De nyder vist godt af at være skilsmissebørn på julegavefronten, selvom diverse sportsting nok alligevel var noget vi skulle købe til sæsonstart.
heidi-v
heidi-v

Posts : 23
Join date : 27/09/15

Tilbage til toppen Go down

Julegave tråd 2015 - til børnene Empty Sv: Julegave tråd 2015 - til børnene

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum