Karma Kafe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Er der nogen?
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty3/1/2016, 19:19 af Sneugle

» Åhh det har været en god jul!!!
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty26/12/2015, 14:32 af kreakeglen

» Den bedste julegave?
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty25/12/2015, 20:28 af kreakeglen

» Billeder ??
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty25/12/2015, 20:26 af kreakeglen

» Årets mandelgave
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty19/12/2015, 20:38 af Ninja

» Kaffebønner
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty10/12/2015, 16:16 af heidi-v

» Julegave tråd 2015 - til børnene
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty10/12/2015, 16:09 af heidi-v

» Hvad ønsker i jer?
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty10/12/2015, 15:58 af heidi-v

» Kalenderlys-/adventsdekorationer
Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty1/12/2015, 15:31 af Seebach

Top posting users this week
Ingen bruger


Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

+5
Strikkepind
CVJ
Jonathansmor
kreakeglen
goody2shoes
9 deltagere

Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Jonathansmor 29/9/2015, 18:22

Jeg har lige pakket til nogle dage hjemmefra, og lagde mit strikketøj ned i en plasticpose - og kom igen til at tænke på, at der altså må findes nogle smartere ideer, uden at det ligefrem er en af de der voldsomt store firkantede indkøbstasker, med plads til flere kg garn, sakse, synåle mm..

Så hit mig med ideer til lige et nøgle garn eller 2 og et par pinde.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af goody2shoes 29/9/2015, 19:33

Jeg har en lille stofpose til små projekter (og en større stofpose til større projekter). Synes at strikkepindene nemt stikker hul i en plastikpose.

goody2shoes

Posts : 18
Join date : 26/09/15
Location : Hedens hovedstad

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af kreakeglen 29/9/2015, 21:46

http://www.lookhuman.com/search/knit
Jeg har stofnet/poser herfra, de er i en virkelig god kvalitet, og har flere af dem fordi jeg er så glad for dem...
kreakeglen
kreakeglen

Posts : 60
Join date : 25/09/15
Age : 39
Location : Lund

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Jonathansmor 29/9/2015, 21:52

goody2shoes skrev:Jeg har en lille stofpose til små projekter (og en større stofpose til større projekter). Synes at strikkepindene nemt stikker hul i en plastikpose.
Har du selv syet poserne, er du gået ud fra et bestemt mønster?
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Jonathansmor 29/9/2015, 21:53

kreakeglen skrev:http://www.lookhuman.com/search/knit
Jeg har stofnet/poser herfra, de er i en virkelig god kvalitet, og har flere af dem fordi jeg er så glad for dem...

Det må jeg vist lige tjekke ud - tak.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af goody2shoes 30/9/2015, 00:19

Det er bare en firkant stof, lagt sammen, løbegang eller sømme + hank. Ikke spor fancy Smile

goody2shoes

Posts : 18
Join date : 26/09/15
Location : Hedens hovedstad

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af CVJ 30/9/2015, 12:50

Det ligger hulter til bulter i min taske.
Måske i en frostpose eller en større pose, nede i taske Rolling Eyes
CVJ
CVJ

Posts : 36
Join date : 25/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Jonathansmor 30/9/2015, 19:42

goody2shoes skrev:Det er bare en firkant stof, lagt sammen, løbegang eller sømme + hank. Ikke spor fancy Smile

Det kunne være jeg skulle tage mig sammen og få støvet symaskinen af, og fabrikeret mig en lille strikke-pose i noget lækkert stof.

Jeg har vist noget hør liggende, som må være godt - fordi det ikke er helt tyndt og let for pindene at stikke igennem.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Strikkepind 3/10/2015, 18:19

CVJ skrev:Det ligger hulter til bulter i min taske.
Måske i en frostpose eller en større pose, nede i taske Rolling Eyes
Det samme her. Ikke smukt, det skal guderne vide
cyclops Øhm.....hvag betyder den her smiley?

Strikkepind

Posts : 22
Join date : 25/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Jonathansmor 3/10/2015, 19:51

Strikkepind skrev:
CVJ skrev:Det ligger hulter til bulter i min taske.
Måske i en frostpose eller en større pose, nede i taske Rolling Eyes
Det samme her. Ikke smukt, det skal guderne vide
cyclops  Øhm.....hvag betyder den her smiley?

Gad vide om vi skulle lave en sydag og lave strikkeposer.... Very Happy
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Dotte 3/10/2015, 21:39

goody2shoes skrev:Det er bare en firkant stof, lagt sammen, løbegang eller sømme + hank. Ikke spor fancy Smile

Noget isamme stil jeg har, bare uden lukning, bare /som et miniindkøbsnet
Dotte
Dotte

Posts : 8
Join date : 25/09/15

http://Tidsel.dk

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Solvej 12/10/2015, 10:11

Jeg har en lille taske. Det er egentlig en stor toilettaske fra ikea. Men den åbner ligesom en jordemodertaske, så der er godt overblik. Elsker den :-)

Solvej

Posts : 4
Join date : 11/10/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Frk.Sejl 12/10/2015, 15:34

Jeg har en lille stofpose med Lukas' håndaftryk på - Den fik jeg i julegave af ham Smile
Frk.Sejl
Frk.Sejl

Posts : 16
Join date : 25/09/15
Age : 42

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af heidi-v 12/10/2015, 17:31

Det er lidt forskelligt, men meget gerne i mit lille net fra lookhuman.com
Det er nemlig grønt og med teksten :
YOU CAN'T BUY
Happiness
BUT YOU CAN BUY
Craft
Supplies

AND THAT'S PRETTY MUCH
THE SAME THING
heidi-v
heidi-v

Posts : 23
Join date : 27/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ? Empty Sv: Hvad har I jeres strikke/hækletøj i, når I er ude af huset ?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum