Karma Kafe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Er der nogen?
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty3/1/2016, 19:19 af Sneugle

» Åhh det har været en god jul!!!
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty26/12/2015, 14:32 af kreakeglen

» Den bedste julegave?
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty25/12/2015, 20:28 af kreakeglen

» Billeder ??
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty25/12/2015, 20:26 af kreakeglen

» Årets mandelgave
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty19/12/2015, 20:38 af Ninja

» Kaffebønner
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty10/12/2015, 16:16 af heidi-v

» Julegave tråd 2015 - til børnene
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty10/12/2015, 16:09 af heidi-v

» Hvad ønsker i jer?
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty10/12/2015, 15:58 af heidi-v

» Kalenderlys-/adventsdekorationer
Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty1/12/2015, 15:31 af Seebach

Top posting users this week
Ingen bruger


Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder?

2 deltagere

Go down

Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder?

Indlæg af Jonathansmor 27/9/2015, 16:00

Jeg får en del post med rigtige frimærker på, og har af vane klippet dem af og gemt dem.
Nu har jeg efterhånden en god stor pose, og kunne egentlig godt tænke mig at komme af med dem - men hvis der er nogle steder, hvor de kan bruges, i stedet for at smides ud, så vil jeg hellere det...

Så hit mig med forslag Very Happy
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty Sv: Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder?

Indlæg af kreakeglen 27/9/2015, 21:28

Jeg ville spørge i den lokale børnehave eller på skolen, om det var noget de ville bruge til noget krea.
kreakeglen
kreakeglen

Posts : 60
Join date : 25/09/15
Age : 39
Location : Lund

Tilbage til toppen Go down

Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty Sv: Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder?

Indlæg af Jonathansmor 27/9/2015, 21:43

kreakeglen skrev:Jeg ville spørge i den lokale børnehave eller på skolen, om det var noget de ville bruge til noget krea.

Tak - det vil jeg gøre i morgen.

Mener også at have hørt engang, at Julemærkehjemmene vist kunne bruge dem - men det er efterhånden en del år siden.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty Sv: Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder?

Indlæg af Jonathansmor 29/9/2015, 14:38

Nå, skolen og sfo'en vil ikke have dem...

scratch
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder? Empty Sv: Brugte frimærker - kan de bruges nogle steder?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum