Karma Kafe
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Søg
 
 

Vis resultater som:
 


Rechercher Avanceret søgning

Seneste emner
» Er der nogen?
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty3/1/2016, 19:19 af Sneugle

» Åhh det har været en god jul!!!
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty26/12/2015, 14:32 af kreakeglen

» Den bedste julegave?
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty25/12/2015, 20:28 af kreakeglen

» Billeder ??
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty25/12/2015, 20:26 af kreakeglen

» Årets mandelgave
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty19/12/2015, 20:38 af Ninja

» Kaffebønner
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty10/12/2015, 16:16 af heidi-v

» Julegave tråd 2015 - til børnene
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty10/12/2015, 16:09 af heidi-v

» Hvad ønsker i jer?
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty10/12/2015, 15:58 af heidi-v

» Kalenderlys-/adventsdekorationer
Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty1/12/2015, 15:31 af Seebach

Top posting users this week
Ingen bruger


Hvilke projekter har I gang i pt?

+6
heidi-v
goody2shoes
Jonathansmor
Dotte
babyflunk
kreakeglen
10 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af kreakeglen 9/10/2015, 19:26

Her har jeg fået to huer af pindene, og købt garn til et par fasterprojekter, og så slog jeg lige op til noget i går, som jeg ikke helt ved hvad bliver, men jeg kan mærke det bliver rigtig godt…jep, elsker at strikke efter hvad mine hænder føler er rigtigt….HeidiV ville ryste i bukserne af skræk…jeg har ikke noget mønster... lol!
kreakeglen
kreakeglen

Posts : 60
Join date : 25/09/15
Age : 39
Location : Lund

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af marajo 12/10/2015, 16:53

Jeg har også gang i alt for mange strikkeprojekter. Har en trøje liggende, hvor jeg mangler det sidste ærme, to anden-sokker i to forskellige typer garn, en poncho jeg fik startet op i morges, en taske med verden-motiv osv osv.

Bo skælder mig en lille smule ud over jeg held tiden starter nyt op (og alligevel kom han hjem med mere garn sidst Wink )
marajo
marajo

Posts : 14
Join date : 12/10/15
Age : 40
Location : Korsholm

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af heidi-v 12/10/2015, 17:43

kreakeglen skrev:Her har jeg fået to huer af pindene, og købt garn til et par fasterprojekter, og så slog jeg lige op til noget i går, som jeg ikke helt ved hvad bliver, men jeg kan mærke det bliver rigtig godt…jep, elsker at strikke efter hvad mine hænder føler er rigtigt….HeidiV ville ryste i bukserne af skræk…jeg har ikke noget mønster... lol!

Ja måske pale men nu er jeg jo faktisk selv igang med den her hønsestriksweater til Peter, og jeg strikker faktisk sådan derudaf og følger ikke rigtig opskriften Shocked og jeg har jo ikke engang regnet på raglanindtagningerne Wink
heidi-v
heidi-v

Posts : 23
Join date : 27/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af kreakeglen 12/10/2015, 17:57

heidi-v skrev:
kreakeglen skrev:Her har jeg fået to huer af pindene, og købt garn til et par fasterprojekter, og så slog jeg lige op til noget i går, som jeg ikke helt ved hvad bliver, men jeg kan mærke det bliver rigtig godt…jep, elsker at strikke efter hvad mine hænder føler er rigtigt….HeidiV ville ryste i bukserne af skræk…jeg har ikke noget mønster... lol!

Ja måske pale  men nu er jeg jo faktisk selv igang med den her hønsestriksweater til Peter, og jeg strikker faktisk sådan derudaf og følger ikke rigtig opskriften Shocked og jeg har jo ikke engang regnet på raglanindtagningerne Wink

Er du syg? Shocked Shocked Shocked
kreakeglen
kreakeglen

Posts : 60
Join date : 25/09/15
Age : 39
Location : Lund

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af marajo 12/10/2015, 18:23

heidi-v skrev:
kreakeglen skrev:Her har jeg fået to huer af pindene, og købt garn til et par fasterprojekter, og så slog jeg lige op til noget i går, som jeg ikke helt ved hvad bliver, men jeg kan mærke det bliver rigtig godt…jep, elsker at strikke efter hvad mine hænder føler er rigtigt….HeidiV ville ryste i bukserne af skræk…jeg har ikke noget mønster... lol!

Ja måske pale  men nu er jeg jo faktisk selv igang med den her hønsestriksweater til Peter, og jeg strikker faktisk sådan derudaf og følger ikke rigtig opskriften Shocked og jeg har jo ikke engang regnet på raglanindtagningerne Wink


Heidi - jeg bliver lidt bekymret for dig - er du sikker på, at det er godt for dig at strikke uden mønster?

marajo
marajo

Posts : 14
Join date : 12/10/15
Age : 40
Location : Korsholm

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af Jonathansmor 12/10/2015, 19:02

Jeg er tilbage til mine snoninger, og bagefter lurer jeg lidt på om jeg skal strikke lidt babyvanter.. Har noget garn liggende, som vist lige kan passe.
Jonathansmor
Jonathansmor
Admin

Posts : 208
Join date : 23/09/15

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af Loerup 14/10/2015, 08:27

Jeg er i gang med at strikke og hækle Barbie tøj

Loerup

Posts : 5
Join date : 14/10/15
Age : 48

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af burri 14/10/2015, 18:39

Jeg har (som altid) en frygtelig masse sokker der mangler en makker - både ensfarvede, stribede, lace og i flere størrelser. Så er jeg igang med et sjal -der nok ænder som en halsklud, da jeg allerede er træt af retriller, en hue der skal teststrikkes, et par babyveste, og sikkert en masse mere jeg har glemt. Det hele er strik forresten...

burri

Posts : 5
Join date : 14/10/15

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af CharlotteQvist 14/10/2015, 20:54

Loerup skrev:Jeg er i gang med at strikke og hækle Barbie tøj
Efter mønster? Og i så fald hvilke? Very Happy
CharlotteQvist
CharlotteQvist

Posts : 20
Join date : 25/09/15
Age : 56

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af kreakeglen 14/10/2015, 21:02

Jeg har lige fået garn hjem til en baby cardigan, en babyjakke, en baby tunika og en baby cardigan mere…nu skal jeg bare lige have bestilt noget tid hjem...
kreakeglen
kreakeglen

Posts : 60
Join date : 25/09/15
Age : 39
Location : Lund

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af Loerup 14/10/2015, 21:19

CharlotteQvist skrev:
Loerup skrev:Jeg er i gang med at strikke og hækle Barbie tøj
Efter mønster? Og i så fald hvilke? Very Happy

Noget er efter mønster andet er efter et billede jeg har set.
Jeg bruger pinterest og www.stickatillbarbie.se

Loerup

Posts : 5
Join date : 14/10/15
Age : 48

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af CharlotteQvist 14/10/2015, 22:04

Loerup skrev:
CharlotteQvist skrev:
Loerup skrev:Jeg er i gang med at strikke og hækle Barbie tøj
Efter mønster? Og i så fald hvilke? Very Happy

Noget er efter mønster andet er efter et billede jeg har set.
Jeg bruger pinterest og www.stickatillbarbie.se


Jeg glemmer pinterest Neutral Jeg må ind og kigge Very Happy
CharlotteQvist
CharlotteQvist

Posts : 20
Join date : 25/09/15
Age : 56

Tilbage til toppen Go down

Hvilke projekter har I gang i pt? - Page 2 Empty Sv: Hvilke projekter har I gang i pt?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum